Cohesity als sterke marktpartij.

Dit zijn de succesfactoren.

Innovatie zit bij Cohesity in het bloed. De CEO stond aan de basis van het Google File System en was mede-oprichter van Nutanix. De engineers van Cohesity hebben de afgelopen vier jaar meer dan 70 patenten aangevraagd of gekregen. Het bedrijf onderhoudt bovendien sterke banden met de marktleidende technologieleveranciers. De grootste telecomproviders, banken en ruimtevaartbedrijven ter wereld maken inmiddels gebruik van de oplossingen van Cohesity.

Cohesity-oplossingen zijn populair.

Dit zijn de redenen.

Datafragmentatie zet een rem op innovatie. Als gegevens verspreid staan over verschillende systemen is het lastig hier inzichten uit te destilleren. Maar ook het beheer, de back-up en de beveiliging van de data vormen dan een grote uitdaging.

Cohesity brengt alle data weer bij elkaar en maakt het doorzoeken van de data net zo eenvoudig als zoeken met Google. Via de eenvoudig te gebruiken Cohesity Helios-gebruikersinterface beheert jouw klant al zijn data en workloads. De Cohesity Marketplace biedt de applicaties die jouw klant nodig heeft voor bijvoorbeeld back-up en recovery, het uitvoeren van vulnerability assessments en analytics.

De voordelen van Cohesity.

Dit zijn de belangrijkste.

Einde aan datafragmentatie.
Cohesity biedt een web-scale datamanagementplatform waar alle data van jouw klant samenkomen, van data uit back-ups tot fileshares, object stores en data uit test- en ontwikkelomgevingen.

Beperking van risico op gegevensverlies.
Cohesity beschermt de data van jouw klant door back-up en recovery van alle workloads.

Eén eenvoudige gebruikersinterface.
Cohesity biedt met Helios één centrale gebruikersinterface voor het beheer van alle data en workloads.

Een uitgebreid app-ecosysteem.
De Marketplace van Cohesity biedt een groot aantal apps die rechtstreeks draaien op het Cohesity DataPlatform, onder andere voor de bescherming van data, reporting en analytics.

Lagere total cost of ownership.
Datasilo’s brengen kosten met zich mee. Door data samen te brengen op een pay-as-you-growplatform zorgt Cohesity voor een reductie van de TCO. Die kan oplopen tot 70 procent.

De doelgroep van Cohesity.

Datadiensten voor iedereen.

De klantenkring van Cohesity groeide het afgelopen jaar met maar liefst 40 procent per kwartaal. Die sterke groei weet Cohesity te combineren met een hoge klanttevredenheid. De Net Promoter Score ligt al jaren ruim boven de 90. Cohesity slaagde er zelfs in om de 100 aan te tikken. Onder de tevreden klanten bevinden zich zowel zeer grote als kleinere organisaties uit uiteenlopende sectoren. Met Cohesity bereikt u kortom een brede doelgroep.